HTML

borcsajoksatöbbi

Nagyvilági életforma a 21. század eleji Budapesten, bor, csajok, satöbbi

Friss topikok

  • nehiddel: Veszélyes a bor, nő kombináció, ma én is ezt taglaltam. korty.blog.hu/2010/07/16/sangria_orgia ... (2010.07.16. 22:15) kezdet 2.

Linkblog

Archívum

bele a lecsóba

2010.07.16. 22:23 Esox Lucius

egy ideig nagyon jó volt ezzel a lánnyal. kedves volt, csinos, talpraesett, de addig még nem nagyon éltem ki magam, 25 éves korom ellenére, így hát alkalmi kapcsolatok után néztem...az egyik legjobb haverom sógornőjével majdnem össze is jött a dolog, de soha nem dugtam meg (később rájöttem, mint Messi, David Villa és Ibra, minden helyzetet ki kell használni, könyörtelenül:-)!) csak kétszer szopott le a csaj, de akkor rendesen, lenyelte, mert mint mondta, ő így szereti, az előző barátja, akivel én is jóban voltam, amíg nem csukták le egy piti kis ügy miatt, erre szoktatta rá, és azóta nem szereti használni a papírzsepit, mert fúj, még összekeni a dolgokat maga körül...:-)

(ehhez egy kis mellékzönge: egy szöszke ismerősöm/barátom, persze csaj, mesélte, hogy beszélgetett az anyjával a szopásról, hogy ő bizony lenyeli, nincs vele gond: "nade kislányom!"-jött a válasz, fúúj, az olyan undorító! na de anyu, akkor te mit csinálsz vele? "én kifolyatom a szám szélén, le nem nyelem!" na de anyu, fúúj, ez olyan udorító!!!....:-))) nem hittem el, amikor elmesélte. ezt a csajt már régóta szeretném behúzni, de nem jön össze. nagymenő, a pénzes csávókra bukik, közben boldogtalan, mint az állat, hiányzik neki a gyerek meg a család. sikeres a munkában, sikertelen a magánéletben...pro és kontra...)

szóval, itt kezdődött minden. aztán egyszer, egy palack Tiffán elfogyasztása után összejött az évfolyam legjobb csajával: akkor már befejeztük a fősulit, de még tartottuk a kapcsolatot, nem volt nehéz, itt dolgozott a Westendben, mindne nap beugrottam hozzá. péntek este tartottunk egy ferde estét, dumáltunk, majd az ágyban rámmászott. persze fél percig, ha bírtam, de azóta rendesen meg szoktam töcskölni, mivel azóta is kúrogatom a csajt:-). ő így szereti, nem szereti, hs finomkodnak vele. szöszke haj, hatalmas természetes mellek, bomba alak, igazi talentum a lány. és emellett okos is. tisztelem, becsülöm.

 

folyt köv, kezdek pilledni, a rozéfröccs, meg a meleg, a meleg, ahogy Hofi mondta:-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borcsajoksatobbi.blog.hu/api/trackback/id/tr92156420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása