HTML

borcsajoksatöbbi

Nagyvilági életforma a 21. század eleji Budapesten, bor, csajok, satöbbi

Friss topikok

  • nehiddel: Veszélyes a bor, nő kombináció, ma én is ezt taglaltam. korty.blog.hu/2010/07/16/sangria_orgia ... (2010.07.16. 22:15) kezdet 2.

Linkblog

Archívum

kezdet 2.

2010.07.16. 22:06 Esox Lucius

Igazából az éles kezdet.

minden akkor indult, amikor ehhez a céghez jöttem dolgozni. azt sem tudtam, hogy eszik-e vagy isszák a terméket, amit el kellett adni. laza melónak tűnt, az első egy év az is volt. senki nem kontrollált, azt hittem bármelyik nap jöhet egy telefon és kirúgnak, mert egy garas forgalmat nem generáltam. aztán jött a telefon, de meglepetésemre csak egy új főnököt kaptam, más nem változott....

nade vissza a lényegre. akkor kezdtem el keverni a főnök"asszonyommal', amikor felvettek. így könnyebb volt, nem kellett titokban tartani...érdekes volt....egy olyan magas, feketehajó csaj, mint én, magassarkúban állandóan azt hajtogatta, hogy olyan magas vagyok, mint te...de kivágva minden fát meg lehet mászni, baby:-).

így is volt párszor. megadta, ami kellett, nem finnyázott, szeretett szájjal, térdelve, remekül pucsított, éllati jó segge volt, de kicsit lapos is volt. meg is jegyeztem egyszer, h nekem az olyan csajok jönnek be, aki tulajdonképpen összehozott minket. meg is sértődött rendesen. másodszor akkor sértődött meg, amikor 2003-ban vizilabdadöntőt is néztem dugás közben. éppen hosszabbítás volt, amikoris már javában akcióztunk, közben dobtunk egy gólt és felkiáltottam...na több sem kellett ennél, bedurcázott rendesen. azóta rendes feleség lett belőle, kicsit meghízott, de ugyanúgy sunáznám most is:-)

itt kezdődött minden, aztán október táján, amikor már csak dugni jártunk össze, teljesen kiürült a dolog, megismerkedtem egy csajjal, akiről akkor még n em tudtam, hogy később 4 évbet fogok együttélni vele. rendes volt nagyon, csak túl korán találkoztunk. nem is fogok róla írni, nem publikus, de ami ezalatt volt, arról majd igen, mert arról érdemes.

folyt köv.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://borcsajoksatobbi.blog.hu/api/trackback/id/tr212156392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nehiddel 2010.07.16. 22:15:18

Veszélyes a bor, nő kombináció, ma én is ezt taglaltam.

korty.blog.hu/2010/07/16/sangria_orgia

Sok sikert a bloghoz, szerintem van jövője!
süti beállítások módosítása